Klant: AkzoNobel Nederland
Menuez: Meer traffic naar de zelfstandige schilderwinkels
Kanalen: Doe het zelf winkels
- Behoefte: AkzoNobel heeft met het merk Sikkens een sales boost programma ontwikkeld voor de Erkende Sikkens Specialist Overzicht Erkende Sikkens Specialist. Sikkens ondersteunt zo de lokale zelfstandige schilderwinkels met succesvol ondernemen. Een belangrijke pijler van het sales boost programma is meer traffic naar de winkel te genereren en zo de omzet te verhogen. De pijlers onder het programma zijn lokale advertenties, huis aan huis verspreidingen, winkelposters en online advertenties.
- Vraag aan Menuez: Ontwikkel toegankelijke marketing materialen zoals lokale advertenties en huis aan huis verspreiding die nieuwe en extra traffic genereren. Integreer dit met het online platform waarop dezelfde boodschap eenvoudig en direct naar posters, stoepborden, digital signing en online kan worden vertaald.
- Oplossing Menuez: Een platform waar een uiting in diverse formaten en materialen op te maken en te bestellen is.
Hierbij een video met een korte uitleg: