Afgelopen vrijdag 22 september verscheen een mooi interview op Marketingtribune met Optisport.

In dit interview vertelt Floris Smits over zijn carrière als marketing manager en het bedrijf Optisport. Het artikel gaat over de onmisbare rol die het Brand Management Platform vervult voor Optisport. Zij hadden een enorme uitdaging om al hun locaties te voorzien van promotiematerialen. Daarnaast wil Optisport intensiever gaan werken met landelijke marketingcampagnes. Menuez International bouwde de oplossing voor Optisport. Floris vertelt dat het bestellen, ontwerpen, factureren en betalen nu allemaal in het platform zit wat Menuez heeft ontwikkeld en dat Optisport hiermee veel tijd en geld bespaart.

Wij willen Floris Smits en Peter van Woensel Kooy bedanken voor het mooie interview en kijken uit naar nog meer gezamenlijke successen.

Lees hieronder het volledige artikel.

https://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/nieuws/2023/09/marketeer-185-floris-smits-marketingmanager-optisport64_0/index.xml

#Interview #Samenwerking #Menuez