Op verzoek van Unilever organiseerde Menuez in de maand mei een dag speciaal voor de stagiaires van Unilever. Doel van de middag was om de kennis en ervaring van de stagiaires op het gebied van lokale marketing(materialen) en het Brand Management Platform dat Menuez voor Unilever heeft ontwikkeld te vergroten.
Gedurende de middag zijn bijna alle marketingmiddelen die Unilever via het platform inzet aan bod gekomen. Van het aanleveren van drukwerkbestanden, digitale doorvertalingen, kleurmogelijkheden, printtechnieken tot het opmaken en inkopen van lokale online bannercampagnes. Verder is ook het beheer van de beeldbank en het (productie)proces van alle overige producten zoals parasols, menukaarten en OLA-ijskaarten besproken. Het enthousiasme van de deelnemers heeft ervoor gezorgd dat zowel Menuez als Unilever met veel plezier terugkijken op een geslaagde middag.
Lijkt het jou als merk ook leuk om de kennis van je stagiaires op het gebied van lokale marketing(materialen) te vergroten? Neem dan gerust eens vrijblijvend contact met ons op, met plezier delen wij namelijk onze kennis en ervaring.