Nu de herfst in volle gang is en de koude donkere dagen hun intrede doen, is er niets zo lekker als een warme kop Chocomel. Het drankmerk en Menuez bundelen daarom hun krachten om horecaondernemers te helpen met het toevoegen van deze favoriete klassieker aan hun menukaart. Met de nieuwe campagne “Boost je business met Chocomel voor Professionals!” krijgen ondernemers in de horeca en professionele catering de kans om Chocomel aantrekkelijk te presenteren, met directe financiële voordelen en ondersteunend promotiemateriaal.
Creatieve vrijheid en financiële beloning
Chocomel richt zich met de campagne “Boost je business met Chocomel voor Professionals!” op ondernemers die hun menukaarten willen versterken en daarbij op zoek zijn naar een populaire drank om hun omzet te verhogen. Menuez ontwikkelde (mede) hiervoor speciaal een nieuwe webshop waar klanten hun gepersonaliseerde menukaarten kunnen bestellen, inclusief professionele visuals van Chocomel. Ondernemers die meedoen, kunnen kiezen uit twee opties:
- Zelf ontwerpen: Via de speciale Chocomel-webshop ontwerpen ondernemers zelf hun Chocomel-menukaarten binnen de vooropgestelde kaders.
- Professionele opmaak door Menuez: Voor wie een op maat gemaakte menukaart wil en professionele uitstraling wenst, verzorgt Menuez de volledige opmaak.
Daarna volgt een financiële beloning, want bij goedkeuring van de menukaart kunnen ondernemers een vergoeding tot € 150 verdienen wanneer zij Chocomel op een creatieve en aantrekkelijke manier presenteren.
Hoe werkt de Chocomel-campagne?
De actie is eenvoudig en gebruiksvriendelijk. In zes stappen kunnen ondernemers online hun menukaart aanpassen en insturen ter beoordeling. De stappen zijn helder en de begeleiding via de webshop is overzichtelijk, zodat ondernemers eenvoudig hun menukaart naar een hoger niveau kunnen tillen. Zodra Menuez de opmaak en presentatie van Chocomel op de menukaart heeft gecontroleerd en goedgekeurd, volgt de financiële beloning binnen twee weken. Dit maakt het voor horecaondernemers extra aantrekkelijk om Chocomel toe te voegen als vast onderdeel van hun aanbod.
Inspiratie en omzetgroei, een win-win-samenwerking
Met deze actie biedt Chocomel horecaondernemers een toegankelijke manier om hun menukaarten op te frissen en daarmee extra omzet te genereren. De samenwerking met Menuez zorgt ervoor dat alles eenvoudig te realiseren is, ondersteund door professioneel promotiemateriaal en een snelle service. “Boost je business met Chocomel voor Professionals!” is dan ook een uitgelezen kans voor ondernemers om met een geliefd product nieuwe klanten aan te trekken en hun bestaande publiek iets extra’s te bieden. Door Chocomel visueel op hun menukaart te plaatsen, kunnen zij een warme, herkenbare optie aanbieden, vooral in de koudere maanden waarin de vraag naar warme dranken stijgt. Benieuwd hoe dat eruit kan zien op een menukaart of hoe je dit zelf kunt toevoegen? Bekijk de mogelijkheden op Chocomel menukaart
Benieuwd hoe we kunnen helpen met het uitrollen van jouw promotiecampagnes? Neem dan contact op met een van onze specialisten.