Het zonnetje schijnt, de zomer wordt verlengd en daarmee blijft OLA hun heerlijke assortiment aan ijsjes overal presenteren. Als onderdeel van ’the Heartbrand’, een iconisch symbool dat in 1997 werd geïntroduceerd om alle Unilever-ijsproducten te vertegenwoordigen, heeft OLA een indrukwekkende reputatie opgebouwd in meer dan vijftig landen wereldwijd. Sinds 2020 werkt Menuez met Unilever en OLA samen aan het ontwerpen, produceren en personaliseren van ijskaarten voor hun klanten. Van Magnum tot Cornetto en ons geliefde Raketje, de OLA-ijskaart zorgt altijd voor verfrissing en plezier op warme dagen!
Een extra lang ijsseizoen
Nog ver voordat de zomer begint, zorgt Menuez samen met OLA al voor een glimlach op vele gezichten. Achter de schermen begint het produceren van de OLA-ijskaarten namelijk alweer voor volgend seizoen. Op het door ons ontwikkelde brand management-portaal kunnen de klanten van OLA hun wensen omzetten in gepersonaliseerde ijskaarten. Met slechts een paar klikken zijn zij verzekerd van een nieuw ontwerp, waarmee ze daarna het hele seizoen de lekkerste ijsjes kunnen verkopen. Menuez neemt vervolgens de rest van het proces voor zijn rekening, inclusief gratis verzending namens OLA naar de klant. Een verfrissend gemak, al zeggen we het zelf!
Lokale ondernemers profiteren van samenwerking
Het partnerschap tussen Menuez en OLA blijkt niet alleen gunstig voor de klanten, maar ook voor lokale ondernemers. Het is altijd een uitdaging geweest voor OLA om de ideale ijskaart te creëren die zowel ondernemers als klanten tevreden stelt. Dankzij uitgebreid onderzoek en de nauwe samenwerking met Menuez kunnen steeds meer klanten nu genieten van de voordelen van een goed samengestelde ijskaart. Ook stelt onze samenwerking OLA in staat om op grote schaal te voldoen aan de vraag naar aangepaste, gepersonaliseerde ijskaarten. Ondernemers kunnen online hun voorkeuren doorgeven en kiezen uit verschillende formaten, variërend van 6 tot 24 ijsjes, afhankelijk van de grootte van de vriezer. Zelfs mini OLA-ijskaarten voor op tafel zijn gratis beschikbaar. Met de mogelijkheid om de kaarten aan te passen aan hun specifieke behoeften, kunnen klanten hun eigen unieke ijservaring creëren.
De lekkerste ijskaart van het seizoen
Menuez levert samen met OLA de lekkerste ijskaarten van het seizoen. Sinds het begin van de samenwerking in 2020 heeft Menuez ruim 50.000 ijskaarten geleverd. Met hoogwaardige materialen en nauwgezette aandacht voor klantwensen streven we naar uitstekende resultaten en tevreden klanten. Samen maken Menuez en OLA het verschil, waardoor klanten én hun klanten met een glimlach naar huis gaan na een verfrissende traktatie.
Op zoek naar een partner die jou kan ontzorgen op het gebied van lokale marketing en promotiematerialen? Neem dan vrijblijvend contact op met Menuez. We denken graag met je mee om een oplossing op maat te vinden. Laat jouw ijsfeest maar beginnen!